Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Орехова С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Орехова С. История Великой Отечественной войны на почтовых марках СССР [Електронний ресурс] / С. Орехова // Історичні і політологічні дослідження. - 2013. - № 4. - С. 269-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iipd_2013_4_33
| 2. |
Орехова С. Е. Музей как средство формирования корпоративной культуры и реализации коммуникативной политики предприятия (на примере Украинского государственного предприятия почтовой связи "Укрпочта") [Електронний ресурс] / С. Е. Орехова // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філософія, культурологія, соціологія. - 2012. - Вип. 3. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2012_3_15
| 3. |
Орехова С. Е. Почтовый конверт – инструмент Direct Marketing-проекта [Електронний ресурс] / С. Е. Орехова // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філософія, культурологія, соціологія. - 2012. - Вип. 4. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2012_4_13
| 4. |
Орехова С. Е. Социальная реклама на почтово-благотворительных марках Российской империи [Електронний ресурс] / С. Е. Орехова // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філософія, культурологія, соціологія. - 2013. - Вип. 5. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2013_5_11
| 5. |
Батычко Г. И. 100 лет назад за один день (Международный день музеев в Мариуполе, фоторепортаж) [Електронний ресурс] / Г. И. Батычко, С. Е. Орехова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2015. - Вип. 9. - С. 235-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2015_9_34
| 6. |
Орехова С. А. Коррекция эмоционально-волевой сферы детей, находящихся в трудных жизненны ситуациях [Електронний ресурс] / С. А. Орехова // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 2(1). - С. 259-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_2(1)__47
| 7. |
Орехова С. Е. Нематериальная мотивация персонала в управлении людскими ресурсами компании [Електронний ресурс] / С. Е. Орехова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2011. - Вип. 2. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2011_2_18
| 8. |
Орехова С. Є. Поштові марки західно-української народної республіки 1918-1919 років в історико-культурологічній парадигмі [Електронний ресурс] / С. Є. Орехова // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2018. - Вип. 29. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2018_29_11 Наведено огляд поштових марок Західно-Української Народної Республіки, введених до поштового обігу у 1918 - 1919 рр. Розглянуто процес їх трансформації від стану ужиткового до стану культурно-історичної пам'ятки державного та світового значення. Описано заходи, спрямовані на розвиток початкового періоду українського марковидавництва. Розвідку здійснено на підставі каталогізованих поштових марок Західно-Української Народної Республіки 1918 - 1919 рр., яким властива складна і багатоастектна інформативна структура. Зображальний аспект поштової марки надав можливість сприйняття інформації, яка відіграє важливу роль у процесі науково-пізнавальної, державотворчої діяльності. Поштові марки, як елемент державності України першої пол. XX ст., репрезентують політико-економічні документи, що своєрідним способом зафіксували соціальне-економічне й культурне життя того часу і сформували основи сучасного національного марковидання.Наведено огляд поштових марок Західно-Української Народної Республіки, введених до поштового обігу у 1918 - 1919 рр. Розглянуто процес їх трансформації від стану ужиткового до стану культурно-історичної пам'ятки державного та світового значення. Описано заходи, спрямовані на розвиток початкового періоду українського марковидавництва. Розвідку здійснено на підставі каталогізованих поштових марок Західно-Української Народної Республіки 1918 - 1919 рр., яким властива складна і багатоастектна інформативна структура. Зображальний аспект поштової марки надав можливість сприйняття інформації, яка відіграє важливу роль у процесі науково-пізнавальної, державотворчої діяльності. Поштові марки, як елемент державності України першої пол. XX ст., репрезентують політико-економічні документи, що своєрідним способом зафіксували соціальне-економічне й культурне життя того часу і сформували основи сучасного національного марковидання.
|
|
|